Sunday, May 23, 2010


sekali lagi nampaknya ruangan Facebook terutamanya akan dipenuhi dengan iklan2 Wonderful Overseas Weekend. Ini berikutan tertubuhnya satu lagi pasukan kamikaze pengiklanan utk kerja2 yang amat memerlukan keazaman dan kemahiran yang tinggi ini. seperti iklan Kursus Kahwin Iluvwarwick, format yang sama akan digunakan di mana para pengguna Fb akan dihantui dengan iklan2 yang sememangnya tak hengat dunia. Pasukan ini baru sahaja memulakan tugas hari ini tetapi telah menguasai hampir 20 peratus ruangan fb. tahniah diucapkan.

pasukan kali ini juga dijangkakan dapat menandingi pasukan yang telah diketuai oleh Briged General Akmal Amri dalam promosi kursus kahwin sebelum ini. Ini kerana seorang anggota yang dibawakan khas dari unit komando, kapten Farahsuke, utk menyertai misi kali ini. Beliau dikatakan seorang anggota elit yang cekap di mana beliau dapat melakukan tagging photo di fb selaju 2 NPS (names per second). Walaupun begitu, General Akmal masih lagi mengetuai misi ini dan berita semasa mengesahkan bahawa beliau baru sahaja menerima amaran daripada pihak admin fb utk menghapuskan akaun fb nya sekiranya beliau berterusan melakukan pengeboman keatas fb secara agresif. Namun itu hanya dapat memberhentikan aktivitinya utk beberapa minit sahaja. Inilah dia ketua kamikaze yang kita mahukan.

jadi kepada semua pengguna fb bersedialah untuk menerima serangan daripada unit ini. buat persediaan yang patut kerana mereka bergerak dengan amat pantas. kepada semua ahli pasukan, aku mengucapkan selamat menjalankan tugas. bom jangan tak bom.

No comments: