Wednesday, June 4, 2008

A-Level

semalam bermulalah A-level bagi aku.aku lah antara makhluk yang paling lambat mula A-level pastu paling lambat habis.paper mula2,Bio paper 3.ok lah.aku boleh la menjawab walaupun study skit2 je.Alhamdulillah.masa jawab tu pulak,otak dok teringat pasal econs paper 4 hari yang sama pukul 2.tengah2 lukis graf tu,boleh lak teringat curves dalam econs.Philip's curve la,demand curve la.nasib baik aku tak lukis econs curve masa bio ari tu.paper econs ari tu,esei dia boleh la buat.mula2 cuak gak sebab tengok soalan pertama,tak leh buat,kedua,ketiga,keempat tak boleh buat.last2 tengok soalan 5 ngan 6,boleh la aku rasa kalau nak jawab.tapi yang bengangnya data response la.dia punya pembahagiaan markah,kejam gile.4,6,4,6 macam tu lah susunan markah dia.
pastu ari ni accounting paper 1 ngan 2,ok lah mmg boleh jawab.tapi tak tahu betul ke salah.aku masih boleh tersenyum bila kuar dewan.tapi kesian kat geng2 aku yang ambik P3 math ari ni.semuanya sedih sebab soalan susah sgt.mmg CIE ada niat nak membunuh.macam kawan aku katalah,diaorang dah jadi bahan ujikaji CIE.ada cikgu math cakap soalan P3 tadi adalah yang tersusah dalam sejarah A-level la.aku teringin sgt nak tengok soalan tu.tapi takpela.susah2 pun nanti graf dia akan turun gak.InsyaAllah.berdoa je lah.ok lah aku ada 5 papers lagi sebelum dibebaskan.haha.

No comments: