Saturday, June 7, 2008

KAWAN.......

Post ni ditujukan khas kepada kawan-kawan aku yang selama ni sudi menerima diri aku seadanya ( ceh…..ayat nak power ).tima kasih aku ucapkan.first skali kat chaletmates aku

1 Helmi (emm…dia ni dok kat chalet ni ke? haha)

2 Khairul ( penaja rasmi minuman kat chalet ni)

3 Ferdaus Chantek ( tak chantek pun )

tima kasih la sebab jadi chalemates yang best bagai.pastu kat geng chalet sebelah P30.

1 Azri YB (downloader. Tima kasih la sebab selalu download kamen rider)

2 Masrizan Chantek (tukang buat air kopi ais.best siott….kopi dia)

3 Famy

4 Hypo

tima kasih la sebab jadi jiran yang baik.Macam ari tu masa komputer chalet kitaorang rosak, korang benarkan aku & khairul menumpang ‘kasih’ komputer chalet korang.

And then,kat kengkawan yang lain Shukri Chomel,Shauki (sila sebut nama ni dengan nada sebutan Squidward dalam cerita Spongebob),Nazri Awang (geng dari sekolah menengah lagi),Jimah Jimbek, Ustaz Pali, Nizam, Lawi, Pidah, Firdaus Kiasu (oppss…sorry),Eddy Shah,Meor Mara,Najib a.k.a tulang,Syafiq Special Ed dan ramai lagilah.Yang paling takleh lupa masa sambut birthday la.Walaupun takde kek secret recipe untuk dibaling ke muka birthday boy,hanya berbekalkan biskut murahan 20 sen dari Kafe,namun sambutannya tetap meriah.kalau birthday boy tu tak dapat datang,kita call pastu nyanyi ramai2 kat phone. Walaupun kredit phone sedikit luak,tapi takpe kawan punya pasal.Kalau ada makanan kita kongsi ramai2 walaupun hanyalah sebungkus cendawan goreng dari Tanjung Malim.Banyak kenangan yang kita dapat kat sini.Best kan.

Tak lupa kat my special Bio classmate.Special sebab diaorang ni junior. Susah nak dapat kelas skali ngan junior ni. Tima kasih la kat korang sebab sudi terima ‘penyibuk’ ni dalam kelas korang. Sebab akulah korang kene pecut masa blaja Energy And Ecosystem.

Tapi korang memang bestlah.Kepada Zulkifli (ketua kelas),Amir, Ashraf, Syafiq, Syamim Nabihah (Mr Boler’s All Time Favourite Student), Afiqah Abdul Aziz (‘Ratu Teratai’ Bio), Nabeehah (Kak Nab, selaku Technician), Wit (pastikan ko sentiasa dapat kerusi yang tinggi,kalau tak nanti tak dapat dikesan,haha), Aidid Diva, EB, Nadiah Amirah, Isa, Amirah, Dalila dan Wani. Aku mintak maap la bebanyak kalau ada silap dan salah. Maklumlah mulut aku ni celupar tak bertempat, tingkah aku kekadang boleh buat orang sakit hati. Kalau jumpa kat tgh jalan tegur2lah yek. Aku ni susah nak tegur orang. Aku kan pemalu orangnya.haha.Oklah all the best for the Oct/Nov AS level yek. Merasalah pulak korang exam sebenar. Orang kata soalan Oct/Nov susah skit. Habislah korang, menangislah dalam dewan tu, merangkaklah korang lepas habis jawab.hahahahahah (gelak kejam).

Tapi sekejap je dah nak berpisah yek. Sekejap betul masa berlalu. Tapi pepehal pun kat mana pun korang berada, please keep in touch, occay (ejaan occay bagi diva2.aku tumpang guna jek).

No comments: