Wednesday, May 28, 2008

Friendster

Aku bukak2 friendster je,aku terkejut sebab bilangan friends aku bertambah dari 179 ke 183.aku heran.macam mana boleh tambah.seingat aku,aku tak approve pun friends request dalam masa terdekat ni.aku jugak rasa yang aku tak add mana2 friends dalam beberapa hari ni.so,aku check sape new friends aku ni?aku check2 rupanya ada 4 orang minah yang jadi new friends aku.tapi yang aku panasnya,gambar minah2 ni semacam je.ada yang baring dalam cara yang boleh menjatuhkan iman sekalian lelaki sejati,ada yang pakai baju macam nak2 tak nak je pakai baju.sah2 ada orang yang men'dajjal'kan friendster aku ni.entah nyah mana,entah si pon-gah mana.
aku cuak jugak kekdahnya.mana taknya dulu ada kawan aku penah kene skali.orang hack dia punya friendster pastu post gambar pompuan tunjuk 'barang baik punya'.primary photo pun siap kene letak gambar tu lagi.ada sorang lagi yang kene macam ni.kawan aku gak.yang ni nyah hacker tu post buletin tajuknya 'check out my profile' tak silap aku.pastu bagi link kat website mana2 ntah.bila bukak je,hah! ambik kau,gambar pompuan bogel bagai.mula2 terkejut gak la.takkan la dia ni nak buat camni.setahu aku dia ni bukan pompuan 'jahat'.so,terpaksalah kawan aku ni membersihkan nama baik dia dek kerana nyah mana2 ntah.
so,kepada sesapa yang terima apa2 yang karut je daripada aku,comment ke,mesej ke,delete lah benda tu.bukan aku yang hantar tu.tapi daripada mamat/minah yang hack friendster aku.ntah datang dari lorong gelap mana ntah mamat/minah hacker ni.Lorong Haji Taib kot.

No comments: