Saturday, October 11, 2008

BOLEH TAKKKK!!!!!!!

boleh tak kalau sekali je jgn buat benda2 bangang ni?aku bengang!!!aku malu dengan negara sendiri.ada ke patut bagi Anugerah Darjah Mulia Seri Melaka kat Shah Rukh Khan sebab menyumbang ke arah perkembangan pesat industri HIndustan kat malaysia.heh! kalau benda tu sumbang sgt kat ekonomi negara,tak banyak pun aku rasa.tak sampai 0.01% percent je dari GDP or whatever it is.korang tahu tak filem hindustanlah juga antara penyebab runtuhnya akhlak.Mulia gile ke shah rukh khan tu?aku nak sesapa yang bangang sangat sokong benda ni,korang pegi kat youtube sekarang,korang taip nama shah rukh khan dan korang tengok apa jenis watak yang selalu dia lakonkan.watak penggoda pompuan,lelaki jongos yang selalu buat pelakon pompuan naik ghairah dan aku tak heran kalau yang tengok pun naik syahwat.mmg filem hindustan sekarang dah teruk.kekadang lbh teruk dari hollywood.eiiii!!!!!!BANGANG!!!!kalaulah komuniti Islam kat sini tahu pasal ni dan tetiba je diaorang tanya aku pasal benda ni,aku malu nak jawab,aku malu nak mengaku yang aku rakyat Malaysia.org pakistan kat sini pun ckp yang malaysia negara Islam contoh.tapi kalau ada benda2 macam ni takke memalukan?beri gelaran kat org perosak akhlak.Come on lah,dah2 la buat Malaysia tu macam bapak korang punya,sesuka hati je nak buat benda2 karut.kalau malaysia tu bapak ko punya,aku tak kisah.ni tak,malaysia negara bapak aku,nenek aku,keturunan aku,aku dan seluruh manusia yang bergelar rakyat malaysia.malaysia bukan milik org yang berpengaruh je,ingat tu.aku hanya akan sokong manusia yang nak naikkan lagi nama baik Malaysia.sebab aku sayangkan Malaysia.dan kepada yang bodoh bangang,tolong berhenti dari rosakkan Malaysia.dan aku benci gile2 org yang macm ni.BLAH LA korang dari muka bumi ni.

No comments: