Friday, October 10, 2008

Are you all right?

hari cam biasalah aku bgn pagi2 lagi dalam kul 6.45.lps solat semua,lepak2 depan laptop.mat2 salleh mmg tak bgn lagi la tambah2 malam tadi ada ball (tlg jgn silap tafsir perkataan ni).pastu tetiba je perut lapar lah pulak.time2 camni mmg akulah conquer dapur sebab yang lain tido lagi. kekadang je kalau terserempak dengan awek jepun.tapi tak penah la terserempak dengan benda yang dah hypo tengok kat dapur dia.bila lah pulak benda tu nak ada kat flat aku ni...jeles tau.haha.
aku pun letak lah air atas dapur,nak masak spagetti (sejak dtg uk ni,pandai dah makan spagetti.western gittew..haha.apsal bitchy sgt ni) tunggu punya lama,aku jadi pelik apehal air aku tak panas2 ni.cis! rupanya suis utama gas tak bukak lagi.La***au betul.sedang aku dok masak spagetti tu,tetiba je ada sorang mak cik masuk ke dapur dan tetiba tanya "are you all right?".aku jadi pelik.apsal tetiba tanya camtu.ada apa yang pelik ke kat muka aku?aku pun jawab je la "yeah".
so cerita tutup kat situ jek dengan aku masih lagi bingung pikir pasal tu.tengahari,aku ke dapur lagi nak buat lunch.lunch simple je sebab pagi dah bantai spagetti.aku makan pakkora chicken dengan kentang goreng.aku lepak kat dapur jap dengan beberapa org mat salleh sambil tunggu giliran nak guna microwave.minah jepun yang guna microwave tu lama sgt lah.sekejap kuarkan makanan sekejap letak balik.lu pehal tom.geram je aku nak cakap camtu kat dia sambil buat muka cute.kalau dia tanya gapo namo ghima yang aku cakap tu,aku jawab je lah "that means you're so beautiful" takke kembang minah tu.tgh layan blues tu,tetiba mat salleh kat dapur tu cakap "are u all right?".eh sorang lagi cakap camtu.pehal la diaorang ni.aku masuk bilik jap tengok muka aku kat cermin.takde apa2 yang pelik pun.tapi pehal mamat tu tanya camtu.lantaklah dia.
petang tu aku ke coventry nak deposit duit (aku pegang 2400 pound cash kat sini),dalam bas,aku cerita pasal benda ni kat kawan aku.dibantainya gelak.pehal ngan semua org ari ni.pastu dia cakap lah yang are u all right tu sebenarnya cara mat salleh nak tegur org lain.macam org melayu lah cakap apa khabar.laa...patut la.aku terasa amat bodo sekejap.haha lunch aku

No comments: