Monday, November 9, 2009

Emo?

tadi aku ada tutorial econometric kat salah satu kelas kat bangunan Humanity.oleh sebab kelas aku tu kat tingkat 3,so aku nak nak lift je.secara kebetulan,masa aku sampai tu,ada satu lift yang dah mmg nak tutup pintu.aku pun berlari dan nasib baik sempat gak masuk lift tu.kat dlm tu dah ada sorang laki n sorang pompuan.nak pegi tingkat yang sama.

tunggu dlm 15 ke 20 saat mcm tu,lbh kurang,maka satu suara pompuan pun muncul dan berkata 'door closing'.biasalah tu kan lift2 kat sini semua boleh bercakap.kalau nak naik ke atas pun dia akan ckp 'this lift is going up'.masa pintu dah hampir tertutup,tetiba je sorang laki dari mana ntah berlari masuk dalam lift.nasib baik sempat.pintu lift terbukak semula.hmmm kene tunggu lagi sampai lift tu tertutup.kalau lift kat malaysia senang je.masuk je tekan butang tutup pintu tu.takyah tunggu lama2.

setelah beberapa saat,aku rasa jangka masa yg sama diambil utk tutup pintu lift tu,sebaik saje pintu lift tu nak tutup,ada lagi sorang minah ni berlari masuk dan nasib baik dia juga berjaya masuk sebelum pintu ditutup.dipendekkan cite benda yg sama berulang sebanyak 5 kali berturut2.asal pintu lift nak tertutup je ada je yg berlari masuk.masuk je kali ke 5,tetiba je mamat yang mula2 masuk dlm lift tadi berjalan keluar dr lift dengan muka yg agak bengang.semua org berpandangan sesama sendiri dan buat muka tidak bersalah.lps je mamat tu kuar,lift tu dapat menutup pintu dengan tenang.hehe



No comments: