Friday, January 2, 2009

Sengal!!!

Tengah aku membelek2 nota Ekonomi,tetiba je aku terdengar bunyi geseran tub mandi dari bilik air sebelah je ngan bilik aku.apakah?aku pikir mungkin mamat yang baru balik tu tgh berendam dalam bilik air kot.malas la nak mabik kisah sgt kan.pastu aku terdengar lak suara pompuan dalam bilik air.aik,lain macam je ni.pastu suara pompuan tu lak,MasyaAllah,suara macam org tgh,ish!!! malas la nak sebut kat sini.korang paham sendiri lah ye suara macm org tgh buat apa.aku ingatkan telinga aku yang salah dengar.aku dengar betul2,mmg sah suara macm tu.ni yang aku malas ni. nak study pun dah terganggu ni.aku ambik mp3 player,sumbat kat telinga,hah...lega baru tak dengar suara2 dan geseran2 sumbang tu.pastu lbh kurang setengah jam pastu,rasa dahaga lak.aku ambik gelas nak pegi ke dapur ambik air.aku kuar je,terserempak ngan pompuan ngan laki yang baru kuar dari bilik air.yang pompuan pakai kain tuala je,yang laki pakai seluar je.tundukkan pandanganmu,kata aku pada diri aku.dua2 org tu buat muka selamba je.sebelum ni takde lak diaorang buat camni.apsal pilih mlm ni?arghhh!!!sengal tul.mungkin diaorang dah kawin masa cuti hari tu.kang kat Malaysia kalau cuti sekolah ramai yang kawin mungkin kat uk sama je kot.berprasangka baik katanya.

No comments: