Tuesday, November 25, 2008

perempuan, jangan terlalu percayakan lelaki


aku ada crite nak kongsi.kat matrik aku dulu (sebulan je aku kat situ) fenomena couple ni mmg biasa la.obnormal lah sapa yang takde awek (aku termasuk dalam golongan ni.haha) dan boleh dikatakan status anda sebagai seorang straight guy or girl akan mula diragui lah kalau takde pasangan (u know what i mean) hidup dunia dan akhirat.tu diah.aku nak crite pasal sorang pompuan ni.dia ni kiranya dalam golongan normal lah sebab ada pakwe.i lap u,u lap me.mmg org kata couple yang bahagialah.so,nak dipendekkan crite,disebabkan rindu yang teramat kat makwe dia ni,sampai mandi tak basah (mandi ke?),makan tak kenyang,study tak berapa nak masuk,maka dia pun membuat permohonan secara rasmi kat makwe dia ni,nak gambar makwe dia.tapi gambar special lah skit (should i spell it spesial?) sebab dia nak gambar makwe dia dalam keadaan separuh bogel (kepada lelaki,jgn gunakan kemahiran seni visual korang utk bayangkan benda ni).so,makwe dia dalam keadaan yang pemurah,menagkap gambar dengan mengaplikasikan teknologi phone yang canggih manggih,menangkap gambarnya dan dihantar kepada pakwenye dengan MMS.lepas dapat gambar tu,pakwenye kerana ingin membalas jasa kwn-kwnnya yang selama ini terus setia bersamanya walau badai menimpa,menghadiahkan gambar makwenye kepada kwn-kwnnye.dan terus disambar.kecil tapak tangan penyepak diaorang tadahkan.so,pastu tersebarlah gambar tu kat phone2 lelaki tak kira kaum,bangsa,agama,warna kulit dan sewaktu dengaanya.so,skrg sapa yang malu?lu pikirlah sendiri,Assalamualaikum.

No comments: