Monday, April 14, 2008

Post 2

Emm...nak tulis apa yek dalam post kedua ni.pikir2.alah tulis je lah apa2 pun bukan kene bayar pun kan? lagipun ni blog aku ikut suka jantung hati aku la.
Pagi ni rasa malas gile lak nak kelas bio.sepatutnya aku takde kelas tapi disebabkan aku menumpang kelas junior,maka terpaksalah aku masuk kelas gak nanti banyak lak tertinggal topik dan sudah aku pahami sifat2 Mr boler yang akan menyerang hendap aku dengan soalan2 bio kalau aku tak masuk kelas dia walaupun aku ada sebab yang munasabah.tapi best gak la dia buat camtu.kurang2 aku tahu apa yang aku tertinggal.dan biasanya bila aku menghadapi saat2 genting macam ni,maka junior2 kelas aku akan membantu memberikan jawapan.thanks guys.haha.hari ni dah la kene anto kerja bio.satu booklet tu aku kene buat.aku lak main tangguh2.pastu last2 minute baru gelabah nak membuatnya.nasib baik sempat siap.pastu ari ni dia nak bincang lak kertas test ari tu.aku lak tak bawak.maka terpaksalah aku jalankan perkongsian.bukan perkongsian perniagaan,tapi perkongsian kertas soalan dengan kawan sebelah aku.
sebuat pasal kelas bio ni,mesti ada yang tanya apsal lak aku join kelas junior?saje gedik2 ke?lari.....(istilah terbaru acap pom2,nak tahu tanya dia.haha).aku join sebab aku takde subjek AS lagi.disebabkan aku lewat daftar untuk kelas AS,maka terpaksalah aku join junior.mula2 tu rasa segan gak la nak join kelas diaorang.nanti apa pulak kata diaorang.menyibuk dalam kelas diaorang.haha.aku nak menyamar yang aku ni junior gak.tapi silap taktik la.first day aku join diaorang aku pakai baju rasmi kolej pasal ari tu ari Sabtu.masa tu senior je yang ada baju tu.so,dengan sendirinya aku kantoi.aku ingatkan bench aku tu ada sorang budak chinese pasal muka dia macam chinese.aku agak2 la mungkin nama dia Ah Mei ke,Ah Chong tak mungkin la kot.aku tak tanya pun nama kwn2 satu bench ngan aku.sebab diaorang pompuan.kalau laki bolehla salam2 pastu tanya nama.aku ni kan pemalu.haha.esoknya barulah aku tahu nama diaorang.dan yang terkejutnya budak yang aku ingat chinese tu rupanya melayu.tu lah ceritanya masa mula2 aku masuk kelas tu.sampai sekaranglah aku dalam kelas tu.dengan junior2 yang sama.tapi masa AS nanti aku takleh la ambik ngan diaorang pasal diaorang kene ambik bln 11.
So,akulah wakil tunggal kelas tu dalam AS bln 6 nanti.

No comments: