Friday, April 11, 2008

Assalamualaikum

baru nak update blog aku ni.dah brape lama yek aku ada blog ni?setahun kot.tak tulis apa2 pun.ada la beberapa post tapi bak kata org negligible.kalau dalam kimia ke negligible value tak diambil kira.tak significant pun.macam blog aku gak.tak significant pun.saje je dulu bukak blog sendiri.saje gedik2.orang ada blog aku nak ada blog gak.boleh dikira kiasu ke tu?emm....tapi kalu kiasu pun tak la sekiasu org yang dapat anugerah kiasu tu kat kolej ni.(jgn marah yek kepada pak cik dan mak cik kiasu)haha.gurau2.org kata gurau skali sekala tak pe,dua kali pecah kepala (kene hentak la).entah la aku nak mencarut apa lagi kat sini.takde dah kot.oklah kepada sesapa yang baca post ni,untuk post yang seterusnya,sila tunggu sampai aku fly ke uk nanti.(kalau nak baca post yang kedua la) sebab aku ni malas skit nak post2 benda ni. ok lah dah puas mengarut ni.ari selasa ni ada econs paper 3 lak.pening2.kalau susah kenelah aku merangkak keluar dewan nanti.mintak2 tak susah la.bye.

No comments: